Vaasa ja ympäristö > Kommentteja ja parannusehdotuksia

EMBED video

<< < (2/7) > >>

Kari Lajunen:

--- Quote from: vito on 12. 09. 2012 12:12 ---Minä tarkoitin siis tähän keskustelufoorumiin upotettavaksi. etusivun jorinat on asia erikseen :o  

useissa foorumeissa on käytettävänä mahdollisuus [youtube]videokoodi[yotube/] tageilla upottaa video tänne.
voihan videoihin toki linkittääkkin, mutta onhan täällä mahdollisuus laittaa kuviakin näkyviin niin miksei sitten videoita. toinen tapahan on laittaa kuten kari, ja sitten [IMG] tagien väliin videon thumbnail kuva ja urli sulku kiinni. upotuksella menisi jouhevammin ja videot pyörisi foorumipohjassa eikä hyppäisi youtubeen.



--- End quote ---

Tästä on puhuttu monta kertaa.  Tässä foorumissa se ei ole mahdollista.  Muuten käyttäisin sitä.

vito:
kyllä SMF foorumiin ne pitäisi saada. se on asetuksista kiinni (vai pitiköhän siihen laittaa joku 'driver').

Kari Lajunen:

--- Quote from: vito on 12. 09. 2012 12:12 ---kyllä SMF foorumiin ne pitäisi saada. se on asetuksista kiinni (vai pitiköhän siihen laittaa joku 'driver').

--- End quote ---

Jos sinulla on vinkki tai keino tai osaamista niin ylläpitäjä ja minä ottaisimme sen tiedon enemmänkin
kuin kiitollisuudella vastaan.  Sen ongelman parissa on nyt pähkäilty vuosia ilman tulosta.

Olisiko sinulla siihen vastaus?

Heti tulee mieleen, että ehdotuksesi ajurin käyttämisestä voi olla avain.

vito:
Löytyiskö täältä 'opetusvideosta' se punainen lanka? samaa alustaa tässä  sorvataan ainakin.

Mulla itsellä menee osittain vähä "ohi" kun eri alalla vaikutan... :)

Kari Lajunen:

--- Quote from: vito on 12. 09. 2012 13:01 ---Löytyiskö täältä 'opetusvideosta' se punainen lanka? samaa alustaa tässä  sorvataan ainakin.

Mulla itsellä menee osittain vähä "ohi" kun eri alalla vaikutan... :)

--- End quote ---

Tuo näyttää hyvältä mutta omalta kohdaltani voin vain todeta, että tuota videota pitäisi näyttää
jollekulle viisaammalle.  Oma ymmärrykseni ei tässä tapauksessa riitä.

Olet kuitenin ilmiselvästi oikeassa.  Tarvitsemme vain koodinpätkän jonka sisälle voi upottaa
upotuskoodin.  Näin yksinkertaiselta ongelman ratkaisu näyttäisi.  Kukahan poimisi meille
sen koodinpätkän?

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version