Pikipruukin asukkaat näköjään maksaa Osalan nojakkimainoksenkin!
Ilman muuta, onhan Osala Pikipruukin asukas, eli yksi kaikkien ja kaikki yhden puolesta.
Tosin meikäläisillä, jotka tietävät tasan tarkkaan vuosien kokemuksella puulaakin sydeemit
sekä asukas olosuhteet, ei ole mitään asiaa kyseiseen lehteen, niinkuin vuosien varrella
on todistettavasti havaittavissa.
Eli Pikipruukin mukaan asumisviihtyvyys senkun kasvaa.
Peepuhetta sanon minä ja sadat muut.
Yhteisöllisyys ajattelun radikaalin laskun myötä, pelkkä ns. lokerokulttuuri on vahvistunut jatkuvasti
täysin omavaltaiseen asumiseen yhteisöissä suuntautuen.
Tästä miinukset eivät kuitenkaan voi mennä itse asukkaille, vaan Koy Pikipruukille
tämän Yhteisöllisyyden byrokratisoimisesta, ala arvoisesta omasta osallisuudestaan
kuin myös pelkkään kaupallisuuteen suuntautuvasta mainonnastaan, lähinnä omaa
yhtiötään, eli työpaikkaansa varjellen.
Samoin hmetellä täytyy myös nykyisen tunnetun Puheenjohtajan tyyliä suuntautua
lähinnä pelkkään puoliharhaanjohtavaan markkinointiin, useimmat imagoa syövät epäkohdat
kuin myöskin varsinaiseen asukkaan viihtyvyyteen liittyvät epäkohdat toisarvoistaen
eli käytännössä lähinnä käyttökatteeseen ja ns. väliaikaisen asumiseen keskittyen.
Malli kun muistuttaa lähinnä jotakin lähiön kookauppaa, pelkissä kustannuksissaan piehtaroiden
sekä roskaläjät pääoven edustalla siivoojaansa odotellen..