Author Topic: Kunnallisvaaliehdokkaana korsnäsissä  (Read 937 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

anna vuorinen

  • Guest
Kunnallisvaaliehdokkaana korsnäsissä
« on: 15. 10. 2012 11:11 »
Hmm. Soitin kuntaan ja kysyin minne saan asettaa vaalimainokseni?
Kuulemma en ainakaan kunnantalonalueelle ja kunnalla ei ole osoittaa paikkaa, pitää itse kysyä esim. Salesta saanko laittaa sinne vaalimainokseni.

Kun ilmoitin jos ei minulle osoiteta kunnanalueelta paikkaa, ei sitä sitten osoiteta muillekaan ehdokkaille, koska laki sanoo tässä asiassa sen olevan kunnan tehtävä ja jos vain rkp:n ehdokkaille se osoitetaan, niin johan pomppasi.
Minulle luvattiin soittaa asiasta, ei kuulu mitään, odotan mielenkiinnolla ja nostan metelin rasismista suomalaista kohtaan :)

Vaasalaisia.info - keskustelut

Kunnallisvaaliehdokkaana korsnäsissä
« on: 15. 10. 2012 11:11 »

Offline vaasalainen

  • Tästä foorumista
  • Administrator
  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 5079
  • Gender: Male
  • Muista käydä Chatissa
    • View Profile
    • Email
Vs: Kunnallisvaaliehdokkaana korsnäsissä
« Reply #1 on: 15. 10. 2012 11:11 »
Kerro heti kun kuulet jotain.  Sitä ennen ota kuva RKP:n vaalimainoksista niin , että paikka näkyy. On jutun arvoinen asiua,  vaikka lupa heltiäisi.
Tämä sivusto täytti 9 vuotta helmikuun 2 päivänä 2014.  Ylläpidän tätä vapaasta tahdostani.  Tämä on minun tapani osoittaa rakkauteni tätä hienoa kaupunkia kohtaan.

Offline Original Wiik,

  • Veteraanivaikuttaja
  • *****
  • Posts: 2699
  • Gender: Male
    • View Profile
Vs: Kunnallisvaaliehdokkaana korsnäsissä
« Reply #2 on: 15. 10. 2012 20:08 »
Voimia ja jaksamista Annalle  En ole rasisti,  mutta joskus tulee mieleen että eikö suomessa asuvan ruotsalaisen,  täytyisi opetella pakko suomea.

anna vuorinen

  • Guest
Vs: Kunnallisvaaliehdokkaana korsnäsissä
« Reply #3 on: 20. 03. 2013 13:01 »
Ei ne osaa suomea, on kuin ruotsissa asuisi. Mutta naapurit on mitä parhaimmat :) ikinä ei ole ollut näin hyviä naapureita, vaikka olen suomalainen,. Niin ja sain 10 ääntä, mikä on valtava saavutus korsnäsissä, jossa en tunne ketään :) kyllä tämä tästä vielä.

Vaasalaisia.info - keskustelut

Vs: Kunnallisvaaliehdokkaana korsnäsissä
« Reply #3 on: 20. 03. 2013 13:01 »